Snelverzekeren Klantenservice

Snelverzekeren contact

Stel je vraag

Stel eenvoudig via ons contactformulier je vraag aan Snelverzekeren. Je vraag wordt door ons binnen 2 werkdagen beantwoord.

Wijziging doorgeven

Ben je verhuisd of moet een dekking bijvoorbeeld aangepast worden? Dit regel je eenvoudig via ons wijzigingsformulier. Wij zorgen er dan voor dat Unigarant de wijziging ook verwerkt en eventueel een nieuwe polis afgeeft. Controleer altijd zelf goed of je wijziging bij Unigarant op de juiste wijze is verwerkt. Unigarant stuurt je altijd een bericht wanneer de wijziging heeft plaatsgevonden.
LET OP: Wij kunnen alleen wijzigingen van klanten van Snelverzekeren in behandeling nemen. Snelverzekeren moet dan ook op je polis staan.

Schade melden

Als je een schade wilt melden op je verzekering die je via Snelverzekeren bij Unigarant hebt lopen, dan kan je hier lezen hoe je moet handelen.

Klachten

Heb je een klacht, dan kan je dit kenbaar maken via de klachtenpagina.